Domnul si Doamna la prima intalnire

Cercei : 8 lei ( 4 cm) -Vandut

“De ceva timp mi-a trecut prin minte sa o invit in oras. Sincer, e cea mai frumoasa profesoara din cancelarie. Acum ceva timp a intrat peste minte in clasa – eu sunt profesor de geografie- cautand un elev. A spus cu o voce minunata : Bonjourrrrrrrr…”

Il observasem de la inceputul anului scolar, cand a venit cu un brat de fleurs pour toate profesoarele. Era atat de elegant, asortat si mirosea a parfum dulceag. M-am pregatit intens tot anul sa ma remarce, pana cand, intr-o zi, mi-am luat curaj si am intrat peste el in clasa, cu pretextul ca je veux sa discut avec un elev.

S-a inrosit pana in varful urechilor.

Apoi m-a invitat in parc…

Leave a Reply

