Probleme de fete

Cercei: 8 lei (3 cm)- Vandut

-Ieri m-a sunat Mircea sa imi spuna ca se desparte de mine! Sunt foarte suparata… spuse Rosa plangadu-se la sora ei geamana. Chiar nu stiu cu ce am gresit. In fiecare zi ma aranjam pentru el. Aveam grija sa nu am radacinile crescute, oja sarita sau parul neindreptat.

– Atatea eforturi faceai tu pentru el si nu a apreciat? se mira Rita.

-Baietii nu mai sunt ca in cartile de povesti. Si stii ce motiv a gasit?

-Spune-mi, Rosa! Uimeste-ma!

-Ca atunci cand il pupam il deranja glossul meu. Era prea lipicios…

Fata izbucni in plans si arunca prin camera o tona de lacrimi de crocodil…

-Ei, lasa, ii spuse Rita impaciuitoare. De acum putem sa stam mai mult impreuna sa ne punem parul pe bigudiuri!

Leave a Reply

