Billie Singuraticul

Brosa: 8 lei ( 3,5 cm)

Eu sunt Billie, parintii mei mi-au spus asa pentru ca semanam cu un copil dintr-un serial. De fapt ma cheama Andrei. Dar toti ma striga Billie.

La scoala imi petrec timpul atent la ore, in pauze nu ies decat foarte rar, imi place sa repet pentru materia urmatoare. Prieteni? Nu prea am. Nimeni nu cred ca ma place sau pur si simplu nu-mi dau atentie.

Acasa citesc. Orice! De la carti de povesti, la retete, astronomie, anatomie. Si pot sa inmultesc doua numere, de trei cifre diferite fara calculator.

Asa sunt eu…

1 Response so far »

  1. 1

    FCDinADN said,

    nu uita de miaunel si balanel 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

